شناسایی رابطه مدیریت ارتباط با مشتری با مدیریت دانش

شناسایی رابطه مدیریت ارتباط با مشتری با مدیریت دانش

استقرار مدیریت دانش در بانک پارسیان
پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتری
رابطه مدیریت ارتباط با مشتری با مدیریت دانش
پایان نامه با موضوع مدیریت دانش
دانلود پایان نامه مدیریت دانش
پایان نامه مدیریت دانش doc
پایان نامه درباره مدیریت ارتباط با مشتری
دانلود پایان نامه مدیریت ارتباط با مشتری
دانلود پایان نامه crm

رفتن به سایت اصلی

دانلود پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی

شناسایی رابطه مدیریت ارتباط با مشتری با مدیریت دانش شعب بانک پاسارگاد شمال شهر تهران

 

 

 

 

 

 

مقدمه

 عصر امروز، عصر سازمانهای مبتنی بر دانش  است. مدیریت دانش در راستای دستیابی به منابع نوین دانشی، تئوری های نوینی همچون مدیریت دانش جامعه گرا  که هدف آن دستیابی به منابع عظیم دانش مشتریان است را مورد توجه جدی قرار داده است (رتنا و تی ان جی  ،2011). در سال های اخیر، موضوع مدیریت دانش بسیار مورد توجه قرار گرفته و مدیریت دانش، فرصتی را برای سازمان ها فراهم می آورد که با احتمال بیشتری قادر به تشخیص فرصت های پدیدار شده در بازار بوده و مزیت رقابتی خود را افزایش دهند. مدیریت دانش در ارتباط با بدست آوردن، اشتراک گذاری و بسط دانش مشتریان و با هدف سودرسانی مشترک بین مشتریان و سازمان می باشد.

 

در ادامه به بررسی وضعیت کنونی مدیریت ارتباط با مشتری و مدیریت دانش در شعب بانک پاسارگاد شمال شهر تهران به بررسی نقش و اثر مدیریت دانش در موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری اشاره شده و با توجه به نظر سنجی انجام شده در میان مدیران و معاونین و کارشناسان (خبرگان) شعب بانک پاسارگاد شمال شهر تهران به تحلیل میزان تاثیر عوامل مدیریت دانش در موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری پرداخته می شود.

 

 

 

کلمات کلیدی:

مدیریت دانش

شعب بانک پاسارگاد

مدیریت ارتباط با مشتری

 

 

 

 

 

 

بیان مساله 

در چند سال گذشته به دلیل مشکلات مختلف اقتصادی اجتماعی و دولتی بودن نظام بانکی و مهمتر از همه میزان فزونی تقاضا بر عرضه، بانک های کشور متاسفانه مشتری مداری و ارکان آن را مورد بی توجهی قرار داده اند و نتوانسته اند به نحو احسن از بازاریابی نوین استفاده کنند. مردم به علت عدم توجه و بها ندادن به نیازها و خواسته هایشان و ارائه خدمات یکسان و مشابه توسط تمامی شعب بانک های کشور هیچگونه انگیزه ای برای  مراجعه به شعب بانک ها نداشته اند. بانک ها باید پیشاپیش به تجهیز نمودن خود -شناسایی نیازها – توقعات مشتریان و همچنین توجه به وضعیت بازار اهمیت قائل شوند زیرا هر بانکی بتواند زودتر از رقبا این نیازها را شناسایی و برآورده کند در میدان رقابت پیروز خواهد بود. 

 

برای بانک ها ضروری است که مشتریان را به خوبی بشناسند و یک رابطه قوی و مورد اعتماد بین موسسه و مشتریانش ایجاد کنند (تیلور و استنلی،1999). مدیریت ارتباط با مشتری و مدیریت دانش ابزارهای استراتژیک کلیدی برای همه سازمانها به شمار می روند بخصوص در محیط رقابتی امروز، همچنین مدیریت دانش یک موضوع مهم برای پیاده سازی و اجرای مدیریت ارتباط با مشتری است. مدیریت ارتباط با مشتری از مباحثی است که امروزه سازمانها را به دوباره اندیشی در راهکارهای برقراری ارتباط با دامنه وسیع مشتریان و تسخیر این دانش گسترده برانگیخته است اما به جرات می توان به این نکته اشاره کرد که برقراری ارتباط موثر با مشتریان بدون بکارگیری مدیریت دانش امکان پذیر نیست(غلامیان و همکاران،1385).

 

مدیریت ارتباط با مشتری به همه فرآیندها و فناوری هایی گفته می شود که در شرکت ها و سازمان ها برای شناسایی، ترغیب، گسترش، حفظ و ارائه خدمات  بهتر به مشتریان بکار می رود. هدف از مدیریت ارتباط با مشتری درک پیش بینی و مدیریت نیازهای مشتریان موجود است و تکنیکی است که یک سازمان قصد دارد به کمک آن سرمایه گذاری اش را پیرامون رفتارهای مشتری مدیریت کند. در محیط رقابتی امروز استفاده از تکنیک مدیریت ارتباط با مشتری در بانکداری برای کسب مشتری و حفظ مشتریان موجود اهمیت پیدا کرده است(سلامی،2008). اصول مدیریت ارتباط با مشتری چگونگی ایجاد موفق یک سیستم و اجرای آن را برای ارتباط با مشتریان بیان می کند از شروع و اجرای اولیه یک چنین سیستمی، نگهداری آن در زمان های مختلف. سازمان ها با استفاده از مدیریت ارتباط با مشتری می توانند چرخه ی فروش را کوتاهتر، وفاداری مشتری را بیشتر و ایجاد روابط نزدیکتر و درآمد بیشتر نمایند، با کمک آن می توان مشتریان موجود را حفظ و مشتریان جدید را جذب نمود. مدیریت ارتباط با مشتری یک استراتژی بازرگانی که هدف آن ایجاد و توسعه روابط ارزشمند با مشتری بر اساس دانش است.

 

مدیریت دانش فرآیند توزیع و پخش دانسته های فردی و سازمانی در کل سازمان است که منجر به افزایش بازده و عملکرد کل سازمان می شود(بوکمن ،1998).ابزارهای مدیریت دانش به عنوان عامل اصلی موفقیت شامل کسب و کاربرد مدیریت دانش، انتشار دانش می باشند و همچنین عوامل دیگری همچون عوامل سازمانی، مشتری گرایی، تکنولوژی ارتباط با مشتری می توانند اثرات مستقیم یا غیر مستقیم روی موفقیت CRM داشته باشند. یک اثر غیر مستقیم یک تاثیر در موفقیت CRM است که نه بطور مستقیم بلکه از طریق دیگر عوامل در نظر گرفته شده است(روه و همکاران ،2005؛ اید ،2007؛ چن و چینگ ،2004).

با توجه به مطالب مطرح شده تحقیق حاضر بطور کاربردی به بررسی اثرگذاری و نقش قابلیت مدیریت دانش، متغیرهای سازمانی، تکنولوژی CRM، مشتری گرایی در موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری خواهد پرداخت و بدنبال پاسخ به سئوالاتی مانند “اثر مدیریت دانش به عنوان عامل اصلی بر موفقیت کاربرد (اجرا) مدیریت ارتباط با مشتری چیست؟ آیا عوامل وابسته دیگری هم وجود دارند؟ نقش آن ها در موفقیت ارتباط با مشتری چیست؟” خواهد بود.

 

 

 

 

 

فهرست مطالب

 

فصل اول:کلیات پژوهش 6

1-1- مقدمه 7

1-2- تشریح  و بیان مساله 7

1-3- اهمیت و ضرورت انجام تحقیق 10

1-5- سوالات تحقیق 11

1-6- فرضیات تحقیق 12

1-7- – ابعاد مسئله و مدل تحلیلی تحقیق 13

1-7-1- تعریف مدیریت دانش: 13

1-7-4- تعریف تکنولوژی  CRM: 16

1-7-5- تعریف عوامل سازمانی : 17

1-7-6- تعریف مدیریت ارتباط با مشتری: 18

مینگ و چن (2002) فعالیت های CRM را به سه دسته اصلی تقسیم میکند: 19

1-7-7- مدل تحلیلی تحقیق: 19

شکل(1-1) –  مدل تحلیلی موفقیت ارتباط با مشتری (گریدو- مورنو، پادیلا- ملندز،2011) 20

1-9- تعریف واژه ها و اصطلاحات پژوهش 20

 

فصل دوم:مبانی نظری پژوهش 22

2-1- مقدمه 23

2-2- تعاریف و مبانی نظری  مدیریت دانش 25

2-2-1- تعریف دانش 26

شکل (2- 1): زنجیره داده تا خرد (حسن زاده،1386) 32

شکل (2-2): تبدیل داده به دانش (رادینگ،1382) 33

2-2-3- انواع دانش 33

2-2-4- چرخه دانش 37

شکل(2-3) – چرخه دانش 38

2-2-5- تعریف مدیریت دانش: 38

2-2-6- تاریخچه مدیریت دانش 42

جدول (2-1)- تاریخچه مدیریت دانش 43

2-2-7- فرآیند مدیریت دانش و مراحل  مدیریت دانش 44

جدول (2-2)- مراحل مدیریت دانش از دیدگاه کارایانیس 45

2-2-7-1- پردازش دانش 47

2-2-7-2- انتقال دانش  48

2-2-8- تسهیم دانش 49

ماناسکو(2000) چهار مرحله را برای مدیریت دانش شناسایی کرده است: 52

شکل (2-4)- سیستم مدیریت دانش و مولفه های به هم پیوسته آن 56

2-2-9- اصول مدیریت دانش 56

2-2-10- مزایای مدیریت دانش 57

2-2-11- مدل های مدیریت دانش 59

2-2-11-1- مدل هیکس  59

شکل (2-5) – مدل هفت سی (خوانساری،1384) 61

شکل(2-8) : مدل پایه های ساختمان مدیریت دانش (پرابست و همکاران،2002). 67

جدول 2-3- مراحل و ابزار مدل پایه های ساختمان مدیریت دانش 69

جدول (2-4)- مروری بر مدل های اصلی مدیریت دانش (افرازه،1384) 71

2-2-12- مبانی زیر ساخت مدیریت دانش 72

شکل 2-9 : مبانی زیرساخت مدیریت دانش (سیوان،2000). 73

2-2-13- ضرورت و اهمیت مدیریت دانش در سازمان ها 75

2-2-15- موانع استقرار مدیریت دانش در سازمانها 77

2-2-15-2- عوامل سازمانی 78

2-3- مدیریت ارتباط با مشتری 80

2-3-1- تعاریف مدیریت ارتباط با مشتری 81

جدول(2-5)- تعاریف مختلف مدیریت ارتباط با مشتری (صلواتی و همکاران،1390) 84

2-3-2- تاریخچه مدیریت ارتباط با مشتری 86

2-3-3- ضرورت و اهمیت مدیریت ارتباط با مشتری 87

2-3-4- فرآیند مدیریت ارتباط با مشتری 90

2-3-4-1- شناسایی مشتریان سازمان 90

2-3-5- اهداف مدیریت ارتباط با مشتری 92

جدول (2-6)- اهداف مدیریت ارتباط با مشتری از نقطه نظرات مختلف 93

2-3-6- اصول مدیریت ارتباط با مشتری 94

2-3-7- مزایای مدیریت ارتباط با مشتری 95

جدول 2-7: مزایای مدیریت ارتباط با مشتری 98

2-3-9- انواع فن آوری های مدیریت ارتباط با مشتری 100

2-3-9-1- مدیریت ارتباط با مشتری در بخش عملیاتی 101

2-3-9-3- مدیریت ارتباط با مشتری در بخش تعاملی 103

2-3-11- دلایل موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری 105

2-3-11-2- بلوغ نرم افزاری سازمان 105

2-3-12- موانع مدیریت ارتباط با مشتری 106

2-3-14- برخی از فاکتورهای ریسک پروژه مدیریت ارتباط با مشتری 109

2-3-15- پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتری 110

2-3-15-1- پیش نیازهای تکنیکی 113

شکل (2-10) : مراحل پیاده سازی CRM از دیدگاه گارتنر 115

2-3-17- مراحل ارائه خدمت در مدیریت ارتباط با مشتری 116

شکل (2-11)- فرآیند پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتری 118

2-3-18- نقاط ضعف و قوت مدیریت ارتباط با مشتری در بانکهای ایرانی 118

2-3-19- مدل های CRM 119

جدول(2-8 )- مدل های CRM 121

2-4-1- مدیریت منابع انسانی 122

2-4-2- مدیریت ارشد (رهبری) 126

2-4-3- ساختار سازمانی 127

2-4-3-1- ساختار نظری 128

الف – ساختار مكانیكی 129

ب – ساختار ارگانیكی 129

2-4-3-2- ساختار عملی 129

ساختار عملی را می توان بر اساس بخش های پنج گانه و یا گروه بندی فعالیت های سازمان تقسیم كرد. 129

ب – ساختار عملی بر اساس گروه بندی فعالیت های سازمان 131

جدول 2-9 : انواع ساختار سازمانی (مینتزبرگ،1374) 134

2-5- چهارچوب نظری 136

شکل (2 – 14) – مدل تحلیلی موفقیت ارتباط با مشتری (گریدومورنو، پادیلاملندز،2011) 141

2-6- پیشینه تحقیق 141

2-6-1- پژوهش های خارجی 141

جدول (2-10)- مطالعات انجام شده بر فاکتورهای موفقیت و ریسک مدیریت ارتباط با مشتری وعملکرد آن 144

2-6-2- پژوهش های داخلی 145

 

فصل سوم:روش تحقیق 151

3-1- مقدمه 152

3-2- نوع  پژوهش 153

3-3- جامعه آماری 154

3-4- نمونه آماری 155

3-5- روش جمع آوری اطلاعات 157

3-6- ابزارهای جمع آوری داده ها 157

جدول 3-1 امتیاز بندی سوالها 159

جدول (3-2) : شرح سؤالات پرسشنامه 159

3-7- روایی و پایایی 159

3-7-1- تعیین پایایی (قابلیت اعتماد) پرسشنامه 159

جدول(3-3) : مقدار آلفای کرونباخ 161

3-7-2- تعیین روایی ( اعتبار)  ابزار تحقیق 163

3-7-3- تعیین اعتبارعاملی پرسشنامه 164

جدول (3-4) : نتایج حاصل از بررسی کفایت داده کایزر (KMO) 165

3-8- روش تجزیه و تحلیل اطلاعات 165

 

فصل چهارم:تجزیه و تحلیل داده ها 167

4-1- مقدمه 168

جدول (4-1)- توزیع فراوانی مربوط به جنسیت پاسخ دهندگان 168

شکل (4-1)- نمودار دایره ای توزیع فراوانی جنسیت پاسخ دهندگان 169

جدول(4-2)- توزیع فراوانی مربوط به سن پاسخ دهندگان 169

شکل (4-2)- نمودار دایره ای فراوانی سن پاسخ دهندگان 170

جدول(4-3)-توزیع فراوانی مربوط به تحصیلات پاسخ دهندگان 171

شکل (4-3)- نمودار دایره ای فراوانی تحصیلات پاسخ دهندگان 172

4-3- آمار توصیفی متغیرها 172

جدول (4-4)-آمار توصیفی متغیرها 172

4-3-1- قابلیت مدیریت دانش 174

شکل(4-4)- مقایسۀ توزیع نمونه گیری متغیرقابلیت مدیریت دانش با منحنی توزیع نرمال 175

4-3-2- مشتری گرایی 176

شکل(4-5)- مقایسۀ توزیع نمونه گیری متغیر مشتری گرایی با منحنی توزیع نرمال 177

4-3-3- تکنولوژی CRM 178

شکل(4-6)- مقایسۀ توزیع نمونه گیری متغیر تکنولوژی CRM با منحنی توزیع نرمال 179

4-3-4- عوامل سازمانی 180

شکل(4-7)- مقایسۀ توزیع نمونه گیری متغیر عوامل سازمانی با منحنی توزیع نرمال 181

4-3-5- موفقیت CRM 182

شکل(4-8)- مقایسۀ توزیع نمونه گیری متغیر موفقیت CRM با منحنی توزیع نرمال 183

4-4- آمار استنباطی: 183

جدول (4-5)- شاخص های ارزیابی برازش کلی مدل 184

4-4-2- حالت تخمین استاندارد مدل 185

شکل (4-9) تخمین استاندارد مدل 186

جدول (4-6)- ضرایب مدل برازش شده 187

 

فصل پنجم:یافته ها، نتایج و پیشنهادات 189

5-1- مقدمه 190

5-2- بانک پاسارگاد در یک نگاه 191

5-3- نتیجه گیری 192

5-3-1- فرضیات پژوهش: 192

 

فهرست منابع 199

منابع لاتین : 201

ضمائم و پیوست ها 206

پرسشنامه مدیریت ارتباط با مشتری 207

خروجی های نرم افزاری : 211

 

  • روش جدید نگاشت کلمات کلیدی به مفاهیم و مکانیسمی برای بهبود نمایش کاربر در وب سایت

    روش جدید نگاشت کلمات کلیدی به مفاهیم و مکانیسمی برای بهبود نمایش کاربر در وب سایت مدلسازی کاربر کاوش Wikipedia تکنیک های معنایی شخصی سازی وب دانلود پایان نامه کارشناسی ارشد نرم افزار دانلود پایان نامه کارشناسی ارشد کامپیوتر بهبود…

  • پاورپوينت ICANN چیست 32 اسلاید

    پاورپوينت ICANN چیست 32 اسلاید پاورپوینت آماده کامپیوتر شناخت ICANN پاورپوینت شناخت ICANN تحقیق شناخت ICANN دانلود power point دانلود پاورپوینت در مورد شناخت ICANN دانلود پاورپوینت شناخت ICANN دانلود تحقیق شناخت ICANN دانلود رایگان پاورپوینت شناخت ICANN شناخت ICANN…

  • دانلود پاورپوینت حسابداری اجاره ها 18 اسلاید

    دانلود پاورپوینت حسابداری اجاره ها 18 اسلاید رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت حسابداری اجاره ها 18 اسلاید جهت رشته حسابداری در قالب 18 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش    …

  • پاورپوینت کتاب و درس مهندسی نرم افزار 1 مولف سامرویل

    پاورپوینت کتاب و درس مهندسی نرم افزار 1 مولف سامرویل رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت کتاب و درس مهندسی نرم افزار 1 مولف: سامرویل جهت رشته مدیریت در قالب 241 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و…

  • ویژگی ها و تحولات تزیینی معماری مسکونی

    ویژگی ها و تحولات تزیینی معماری مسکونی تزئینات دوره قاجار تزئینات معماری دوره قاجار معماری قاجار خانه های دوره قاجار معماری دوره پهلوی زیبایی شناسی معماری بناهای ایران زیبایی شناسی معماری بناهای دوره قاجار ویژگی معماری خانه های دوره پهلوی…

  • پاورپوینت زمین شناسی - سنگ های رسوبی

    پاورپوینت زمین شناسی - سنگ های رسوبی رفتن به سايت اصلي در این پروژه پاورپوینت زمین شناسی - سنگ های رسوبی در 40 اسلاید به طور کامل و چامع همراه با شکل و تصاویر طبق شرح زیر ارایه شده است: 1- تعریف…

  • دانلود تحقیق رسانه و وظایف آن با فرمت ورد

    دانلود تحقیق رسانه و وظایف آن با فرمت ورد رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی رسانه و وظایف آن با فرمت docx در قالب 27 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد…

  • پاورپوینت بیداری اسلامی در جهان عرب، ایران و شبه قاره هند

    پاورپوینت بیداری اسلامی در جهان عرب، ایران و شبه قاره هند بیداری اسلامی در جهان عرب، ایران و شبه قاره هند مقاله بیداری اسلامی در جهان عرب، ایران و شبه قاره هند تحقیق بیداری اسلامی در جهان عرب، ایران و…

  • بررسی نظریه های آزمون و عناصر استاندارد کردن آزمون ها

    بررسی نظریه های آزمون و عناصر استاندارد کردن آزمون ها کلمات کلیدی : دیدگاه ها و نظریه های آزمون ویژگی های اصلی یک آزمون  خوب ویژگیهای فرعی یک آزمون  خوب عناصر مورد نظر در استاندارد کردن آزمونها رفتن به سایت…

  • پاورپوینت آشنایی با سازمان‌هاي بین المللی مرتبط با سلامت

    پاورپوینت آشنایی با سازمان‌هاي بین المللی مرتبط با سلامت کلمات کلیدی : پاورپوینت آشنایی با سازمان‌هاي بین المللی مرتبط با سلامت اقدامات بهداشت بین الملل سازمان جهاني بهداشت WHO صندوق كودكان ملل متحد UNICEF مجمع بهداشت جهاني برنامه حمايتي يونيسف…

  • پاورپوینت آموزشی درس فلسفه آموزش و پرورش

    پاورپوینت آموزشی درس فلسفه آموزش و پرورش رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آموزشی درس و کتاب فلسفه آموزش و پرورش جهت رشته فلسفه و منطق در قالب 221 اسلاید و با فرمت ppt به صورت کامل و جامع و با…

  • دانلود تحقیق کیفیت زندگی و اصول آن با فرمت ورد

    دانلود تحقیق کیفیت زندگی و اصول آن با فرمت ورد رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی کیفیت زندگی و اصول آن با فرمت docx در قالب 30 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش…

  • مبانی نظری ارزیابی ارتباط سرمایه اجتماعی با مدیریت دانش در بانک

    مبانی نظری ارزیابی ارتباط سرمایه اجتماعی با مدیریت دانش در بانک سرمایه اجتماعی مدیریت دانش استقرار مدیریت دانش در بانک تاثیر سرمایه اجتماعی بر مدیریت دانش رابطه سرمایه اجتماعی و مدیریت دانش مبانی نظری سنجش تاثیر سرمایه اجتماعی بر مدیریت…

  • پاورپوینت کشف تقلب در حسابرسی

    پاورپوینت کشف تقلب در حسابرسی پاورپوینت راه های کشف تقلب در حسابرسی پاورپوینت تقلب در حسابرسی چیست پاورپوینت انواع تقلب در حسابرسی پاورپوینت تقلب حسابرسی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت کشف تقلب در حسابرسی جهت رشته حسابداری در قالب 43…

  • دانلود چارچوب و مبانی نظری در مورد کارایی و انواع آن با فرمت word

    دانلود چارچوب و مبانی نظری در مورد کارایی و انواع آن با فرمت word رفتن به سايت اصلي خرید و دانلود فصل دوم پایان نامه و ادبیات نظری کارایی و انواع آن با فرمت docx در قالب 36 صفحه ورد…

  • پیشینه نظری و فصل دوم پایان نامه روانشناسی مثبت گرا

    پیشینه نظری و فصل دوم پایان نامه روانشناسی مثبت گرا فصل دوم پایان نامه روانشناسی مثبت گرا مبانی نظری روانشناسی مثبت گرا پیشینه تحقیق روانشناسی مثبت گرا پیشینه داخلی روانشناسی مثبت گرا پیشینه خارجی روانشناسی مثبت گرا پیشینه پژوهش روانشناسی…

  • پاورپوینت مقاله درس و کتاب برنامه ریزی اقتصادی در تئوری و عمل

    پاورپوینت مقاله درس و کتاب برنامه ریزی اقتصادی در تئوری و عمل رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت مقاله درس و کتاب برنامه ریزی اقتصادی در تئوری و عمل جهت رشته اقتصاد در قالب 41 اسلاید و با فرمت pptx…

  • پاورپوینت تأثیر جهانی شدن بر توسعه کشورهای جهان سوم و انتقال علم و تکنولوژی به آنها

    پاورپوینت تأثیر جهانی شدن بر توسعه کشورهای جهان سوم و انتقال علم و تکنولوژی به آنها رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت تأثیر جهانی شدن بر توسعه کشورهای جهان سوم و انتقال علم و تکنولوژی به آنها  جهت رشته حسابداری…

  • پاورپوینت نظریه های هوش

    پاورپوینت نظریه های هوش پاورپوینت درباره نظریه های هوش پاورپوینت نظریه های هوش اجتماعی پاورپوینت نظریه های هوش هیجانی پاورپوینت نظریه های هوش فردی پاورپوینت نظریه هوش پاورپوینت انواع نظریات هوش رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت نظریه های هوش…

  • مبانی شرعی،مشروعیت،ماهیت و جایگاه فقهی مجازات محرومیت از حقوق اجتماعی و خدمات عمومی

    مبانی شرعی،مشروعیت،ماهیت و جایگاه فقهی مجازات محرومیت از حقوق اجتماعی و خدمات عمومی محرومیت از حقوق اجتماعی محرومیت از خدمات عمومی مجازات محرومیت از حقوق اجتماعی و خدمات عمومی جایگاه فقهی مجازات محرومیت از حقوق اجتماعی و خدمات عمومی مبانی…

  • پاورپوینت قانون ارتقا سلامت نظام اداری و مقابله با فساد

    پاورپوینت قانون ارتقا سلامت نظام اداری و مقابله با فساد رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت قانون ارتقا سلامت نظام اداری و مقابله با فساد جهت رشته مدیریت در قالب 25 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و…

  • دانلود تحقیق ارتباطات و انواع آن با فرمت ورد

    دانلود تحقیق ارتباطات و انواع آن با فرمت ورد رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی ارتباطات و انواع آن با فرمت docx در قالب 24 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد…

  • دانلود تحقیق سطوح فرهنگ و اهمیت اخلاق با فرمت ورد

    دانلود تحقیق سطوح فرهنگ و اهمیت اخلاق با فرمت ورد رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی سطوح فرهنگ و اهمیت اخلاق با فرمت docx در قالب 40 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش…

  • دانلود پاورپوینت نرم افزار های ژئوماتیک

    دانلود پاورپوینت نرم افزار های ژئوماتیک پاورپوینت معرفی نرم افزارهای ژئوماتیک پاورپوینت درمورد نرم افزار های ژئوماتیک پاورپوینت برنامه های ژئوماتیک رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت نرم افزار های ژئوماتیک جهت رشته عمران در 39 اسلاید و با فرمت…

  • گزارش کارآموزی رشته شیمی كاربردی شرکت شورآور گرمسار (سهامی خاص)

    گزارش کارآموزی رشته شیمی كاربردی شرکت شورآور گرمسار (سهامی خاص) نمک انواع نمک تولید نمک شرکت شورآور گرمسار دانلود گزارش کارآموزی رشته شیمی كاربردی شرکت شورآور گرمسار (سهامی خاص) خرید گزارش کارآموزی رشته شیمی كاربردی انجام گزارش کارآموزی رشته شیمی…

  • اهل بیت در قرآن با توجه به آیه تطهیر

    اهل بیت در قرآن با توجه به آیه تطهیر آیه تطهیر آیه تطهیر چیست سوره آیه تطهیر اهل بیت در قرآن آیه تطهیر در تفسیر پیامبر دانلود پایان نامه آیه تطهیر دانلود پایان نامه معارف و الهیات اهل بیت در…

  • پروپوزال بررسی سیستم عامل های ابری و ارائه راه حل هایی برای چالشهای پیش رو

    پروپوزال بررسی سیستم عامل های ابری و ارائه راه حل هایی برای چالشهای پیش رو سیستم عامل های ابری چالش های سیستم عامل های ابری راهکارهایی برای چالش های سیستم عامل های ابری پروپوزال چالش های سیستم عامل های ابری…

  • پاورپوینت آنتی بیوتیك ها

    پاورپوینت آنتی بیوتیك ها پاورپوینت آنتی بیوتیك ها مقاله پاورپوینت آنتی بیوتیك ها تحقیق پاورپوینت آنتی بیوتیك ها پژوهش پاورپوینت آنتی بیوتیك ها پروژه پاورپوینت آنتی بیوتیك ها رفتن به سایت اصلی آنتی بیوتیك های بتا لاكتام الف) پنیسیلین ها…

  • پاورپوینت آموزشی مهارت کنترل خشم

    پاورپوینت آموزشی مهارت کنترل خشم رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آموزشی مهارت کنترل خشم جهت رشته روانشناسی و علوم تربیتی در قالب 49 اسلايد و با فرمت ppt به صورت کامل و جامع و با قابليت ويرايش    …

  • پاورپوینت سیستم های ترشحی در باکتری ها

    پاورپوینت سیستم های ترشحی در باکتری ها رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت سیستم های ترشحی در باکتری ها جهت رشته ی پزشکی در قالب 25 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش…

  • مبانی نظری بررسی تاثیر سرمایه فکری در شرکت های عضو بورس اوراق بهادار تهران بر شاخص توسعه انسانی

    مبانی نظری بررسی تاثیر سرمایه فکری در شرکت های عضو بورس اوراق بهادار تهران بر شاخص توسعه انسانی سرمایه فکری در شرکت های بورس شاخص توسعه انسانی در شرکت های بورس تاثیر سرمایه فکری بر شاخص توسعه انسانی رابطه سرمایه…

  • ابعاد استفاده از خلاقیت کارکنان در جهت جذب منابع مالی

    ابعاد استفاده از خلاقیت کارکنان در جهت جذب منابع مالی خلاقیت مشتری مداری جذب منابع مالی خدمت به مشتری ابعاد استفاده از خلاقیت کارکنان بررسی ابعاد استفاده از خلاقیت کارکنان در جهت جذب منابع مالی و ارائه خدمات به مشتریان…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق درمان فراشناختی 48 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق درمان فراشناختی 48 صفحه فصل دوم پایان نامه درمان فراشناختی مبانی نظری درمان فراشناختی پیشینه تحقیق درمان فراشناختی پیشینه داخلی درمان فراشناختی پیشینه خارجی درمان فراشناختی پیشینه پژوهش درمان فراشناختی پیشینه نظری درمان فراشناختی ادبیات…

  • دانلود چارچوب و مبانی نظری در مورد سپرده بانکی و انواع آن ها با فرمت word

    دانلود چارچوب و مبانی نظری در مورد سپرده بانکی و انواع آن ها با فرمت word رفتن به سايت اصلي خرید و دانلود فصل دوم پایان نامه و ادبیات نظری سپرده بانکی و انواع آن ها با فرمت docx در…

  • دانلود پاورپوینت علف های هرز

    دانلود پاورپوینت علف های هرز رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت علف های هرز جهت رشته کشاورزی در 10 اسلاید و با فرمت pptx  بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       علفهاي هرز بعنوان جزء جدايي…