پایان نامه کارشناسی ارشد رشته اقتصاد با عنوان تبلیغ و نگاهی بر آگهی های انیمیشنی در جهان

پایان نامه کارشناسی ارشد رشته اقتصاد با عنوان تبلیغ و نگاهی بر آگهی های انیمیشنی در جهان

تبلیغات
انیمیشن
روانشناسی تبلیغات
آگهی های تلویزیونی
دانلود پایان نامه کارشناسی ارشد رشته اقتصاد با عنوان تبلیغ و نگاهی بر آگهی های انیمیشنی در جهان
روانشناسی تبلیغات
استراتژی تبلیغات
خرید پایان نامه کارشناسی ارشد رشته اقتصاد
سیستم همکاری در فروش فایل فایلینا
همکاری در فروش فایل
فروش فایل
انجام پایان نامه کارشناسی ارشد رشته اقتصاد
file

رفتن به سایت اصلی

پایان نامه کارشناسی ارشد رشته اقتصاد با عنوان تبلیغ و نگاهی بر آگهی های انیمیشنی در جهان

 

چكیده:

مضمون این پایان نامه، نگاهی بر آگهی های تلویزیونی انیمیشنی در جهان است برای این منظور و تحلیل زیبایی شناختی آگهی ها، پس از نگاهی اجمالی بر مفهوم تبلیغ ، تعریف  و توصیف واژه از جهات گوناگون ،به تاریخچه مختصری از تبلیغات و چگونگی رشد و تكامل آن در جهان تا آگهی های تلویزیونی پرداخته شده استدر فصل دوم برای شناخت بهتر عملكرد آگهی ها و چگونگی برقراری ارتباط با مخاطب، به روانشناسی تبلیغات پرداخته شده  و عناصری چون نظریه های عمده در این زمینه و نقش مغز در عرصه، مورد بررسی قرار گرفته اند سپس در فصل بعدی در مبحث استراتژی تبلیغات، تئوری های مزبور و عملكردشان در ساخت آگهی های تلویزیونی بطور دقیق تر و كاربردی پرداخته شده است؛

 

 به گونه ای كه عناصر و عوامل مؤثر در مراحل مختلف تولید وپخش آگهی مشخص شونددر ادامه و در فصل چهارم به بررسی مراحل تولید، قالب های ساخت آگهی و ارزیابی آن از جهات گوناگون پرداخته شده استفصل پنجم به تبلیغات انیمیشنی اختصاص دارد،‌تا تاثیر هر یك از عوامل و اجزا گفته شده در مورد آگهی انیمیشنی، و نیز در بررسی زیبایی شناختی آن مشخص شود در تمامی این موارد برای ملموس شدن بیشتر مطالب ، از ذكر نمونه های موفق و تأثیر گذار  بهره گرفته شده استدر پایان و در فصل ششم، ایراد و مشكلات تبلیغات و تأثیرات آنها بر جامعه مورد بررسی قرار گرفته است

 

 

واژگان كلیدی:

تبلیغات

انیمیشن

زیبایی شناختی

روانشناسی تبلیغات

آگهی های تلویزیونی

 

 

 

مقدمه

در دنیای نوین امروزی، تقریباً همه ما به شكلی و تا میزانی تحت تأثیر تبلیغات و سایر روش‌های ترویجی هستیم. سازمان‌ها، اعم از دولتی و غیردولتی، تجاری و غیرتجاری آموخته‌اند كه توانایی برقراری ارتباط اثربخش و كارآمد با مخاطبان مقصد، عاملی مهم و حیاتی برای موفقیت و رسیدن به اهداف سازمان است. تبلیغات و دیگر پیام‌های ترویجی به‌منظور اشاعه اندیشه‌ها، فروش محصولات و خدمات، ایجاد تصویری مناسب برای مؤسسات و شركت‌ها، ترویج آرمان‌های فرهنگی و اجتماعی، تقویت پایگاه و ایجاد محبوبیت برای نامزدهای انتخاباتی و دیگر چهره‌های سیاسی و پرداختن به مسائل و معضلات اجتماعی نظیر بحران ایدز و اعتیاد، اطلاع‌رسانی و بسیاری موارد دیگر، به‌كار گرفته می‌شوند تا طرز تفكر، شیوه‌های رفتار، معیارهای ترجیحات فردی و اجتماعی، و بطور كلی ساختار و روش زندگی مردم را هدایت و تنظیم كنند. مخاطبات نیز پرهیز و فراز آثار و نتایج تلاش‌های تبلیغاتی و بازاریابی را بطور فزاینده‌ای دشوار می‌بینند، چرا كه بازاریابان و ارتباط‌گران به شكل مستمر و با استفاده از فنون ارتباطی و تبلیغاتی و در سایة پیشرفت‌های شگفت‌انگیز فناوری اطلاعات و ارتباطات، درصدد حفظ مخاطبان قدیم و شناسایی و جذب مخاطبان جدید هستند.

 

در چنین شرایطی پرداختن به عناصر زیبایی شناختی آگهی تلویزیونی به صورت همه جانبه، وتحقیق و بررسی در مورد عناصر و عوامل موثر در موفقیت و جذابیت یك آگهی ، نقش اصلی را در ساخت آگهی موفق، موثر و با كیفیت ایفا می كنند.این مجموعه بررسی ای اجمالی در این مورد این عناصر، با محوریت آگهی های انیمیشنی است.تحلیل آگهی تلویزیونی از جنبه های تكنیكی و عناصر سمعی و بصری؟ عاملی مهم در این امر است. بریا پی بردن به علت موفقیت و یا ناكامی بسیاری از آگهی های تلویزیونی، بهترین شیوه برای تكرارموفقیت ، یا پرهیز از ناكامی هایی مشابه در ساخت آگهی های جدید است.در پایان ، پس از بررسی تكنیكی، روانشناختی و زیبایی شناختی آگهی های تلویزیونی، به مشكلات و مخالفت های موجود در مورد آگهی ها نیز پرداخته میشود تا وضعیت كنونی تبلیغات تلویزیونی در جهان مشخص شود.

 

 

 

 

                                                                                                               

    فهرست مطالب

مقدمه1

كلیات تحقیق     

فصل اول- تاریخچه و مفهوم تبلیغات

1-1) تعریف و مفهوم تبلیغ

1-2) انواع تبلیغ

1-3) برخی ویژگی های تبلیغات

1-4) تاریخچه تبلیغات

1-5) وضعیت تبلیغات در جهان

 

فصل دوم- روانشناسی تبلیغات

2-1) ویژگی های كالا

2-2) معیار تجزیه و تحلیل تصاویر

2-3) یاد گیری و حافظه 

2-4) برخی شرایط یادگیری

2-5)عادت

2-6) هدف تبلیغات

2-7) وسایل ارتباط جمعی

2-8) چگونه باید گفت؟

2-9) با چه كسی حرف می زنیم؟

2-10)فروش سخت دربرابر نرم: ترسیم خط

2-10-1) چپ مغز ، راست مغز 

2-10-2) آگهی های چپ مغز، سلطه ادراك

2-10-3) مسئله توجه

2-11) مسئله تحریف پیام

2-11-1) یك آگهی خوب چپ مغز از چه چیزی شکل میگیرد؟

2-11-2) چالش های راست مغز: موردی برای احساس

2-11-3) آگهی های مغز كامل

2-12) توسعه آمیخته بازاریابی

2-12-1) محصول

2-12-2) قیمت

2-12-3) مكان

2-12-4) ارتقا

2-13)نگاهی به فرآیند ارتباط

2-13-1)عناصر نه گانه فرآیند ارتباط

2-13-2) مراحل طراحی ارتباط مؤثر

2-13-2-1)تنظیم بودجه ارتقا

2-13-2-1)شناسایی مخاطبان هدف

ارزیابی آگهی

نتیجه گیری

 

فصل سوم- استراتژی تبلیغات

3-1)تصمیم های مهم در تبلیغات

3-1-1)تدوین هدف ها

3-1-1-1) تبلیغات اطلاع رسان

3-1-2) تنظیم بودجه تبلیغات

3-1-4و3) راهبرد تبلیغات 

3-1-5) ارزیابی تبلیغات

3-2) چهار سبك كلی در ساخت آگهی

3-2-1)جدی

3-2-2)طنز

3-2-3) واقعی

3-2-4)غلو شده

3-3)نمودار فرآیند آگهی سازی

3-4)قالب های ساخت آگهی

3-4-1)تصویر محصول

3-4-2)نمایش

3-4-3)طرح مسأله و حل آن

3-4-4)سبك زندگی

3-4-5)گویندگان

3-4-5-1)فروشنده/گوینده

3-4-5-2) كارشناس/گوینده

3-4-5-3)مصرف كننده راضی/گوینده

3-4-5-4)اشخاص مشهور/گوینده

3-4-6) شخصیت های ثابت

3-4-7) تأییدی

3-4-8)تصاویر كوتاه

3-4-9)داستانی

3-4-10)مردم/روایت

3-4-11) هجویه ای

3-4-12)موزیكال

3-4-13)هویت بخشی

3-4-14)نماد گرایی/قیاس

3-5) چند عامل مؤثر در استفاده از قالب ها

3-6) شانزده نكته مهم

3-7) تصویر (شخصیت) نام تجاری (brand image)

3-8)نقش تحقیق و بررسی

3-9)زمان آگهی ها

3-10) قوانین اساسی در ساخت آگهی

3-10-1)نمای افتتاحیه

3-10-2)ساختار در خدمت هدایت توجه بیننده

3-10-3) تركیب صدا و تصویر

3-10-4) عناوین و برهم نمایی

3-11) نكات مهم در تحلیل های پیش از تولید

3-12)خصوصیات آگهی تلویزیونی موفق

3-13)جایی كه باید دنبال شعار فروش گشت

 

فصل چهارم- تولید آگهی تلویزیونی

4-1) از فیلمنامة مصور تا نسخة اولیة نمایش: نظری اجمالی

4-1-1) مرحلة مناقصه

4-1-2) ضوابط

4-1-3) آنچه به استودیوها فرستاده می‌شود

4-1-4) اتحادیه‌ها

4-2)فنون تولید

4-2-1) فیلم زنده

4-2-1)انیمیشن

 

فصل پنجم-آگهی تبلیغاتی انیمیشنی

5-1)تاریخچه ای از انیمیشن و آگهی انیمیشنی

5-2)انیمیشن و تلویزیون

5-3)چرا مردم به آگهی انیمیشنی گرایش دارند؟

5-4)برخی قالب های ساخت آگهی انیمیشنی

5-4-1)تفسیری

5-4-2)گرافیكی

5-5)تكنیك های ساخت انیمیشن و آگهی انیمیشنی

5-5-1)تكنیك های دو بعدی

5-5-1-1)تكنیكCel Animation

5-5-1-2) تكنیك Paper Animation

5-5-1-3) تكنیك Cut Out

5-5-1-4)تكنیك متحركسازی تصاویر ثابت یا Photo Animation

5-5-2)تكنیك های سه بعدی

5-5-2-1)تكنیك Stop motion

5-5-2-2)تكنیك سه بعدی كامپیوتری

5-5-3) شیوه های تركیبی

5-5-4)برخی جلوه های بصری در ساخت آگهی انیمیشن

5-5-4-1)توهّمات بصری

5-5-4-2)تدوین

5-6) متحركسازی، اصول زیبایی شناختی

5-6-1)صدا

5-6-2)افكت های صوتی

5-6-3)موسیقی

5-6-4)ارزش های رنگی و سیاه و سفید

5-6-5)نقش طراح و هنرمند نقاش پسزمینه ها

5-7) نیازهای سازمانهای تبلیغاتی

5-8)برخی دلایل گرایش سفارش دهندگان  سازندگان آگهی ها به استفاده از انیمیشن

5-8-1)اغراق

5-8-2)فانتزی

5-8-3)نمادپردازی

5-8-4)طنز

5-9)انیمیشن آموزشی و اطلاع رسان

5-10)شخصیت های كارتونی

5-11)فیلمنامه نویسی برای تبلیغات انیمیشنی

 

1-1) فصل ششم-تبلیغات، اخلاق، قانون

6-1) قانون و آگهی های تلویزیونی

6-2) چه كسانی بر آگهی‌های تلویزیونی نظارت می‌كنند؟ 

6-2-1) كمیسیون تجارت فدرال

6-2-2) هیئت ملی نظارت بر تبلیغات

6-2-3) شبكه‌های تلویزیونی

6-3) چیزهایی كه گفتنشان ممنوع است

6-3-1) ادعاهای مستقیم

6-4)  قوانین نمایش آگهی

6-5)  ضوابط قالب تأییدی (من بازیگر نیستم، بلكه فردی واقعی‌ام)

6-6) حقوق (بی‌انصافی‌ها)

6-6-1)حقوق مؤلف

6-6-2)حقوق فردی

6-6-3)علائم تجاری

6-7)چهار پرچم قرمز

6-7-1)جدید

6-7-2)رایگان

6-7-3)بهترین

6-7-4)تضمین شده

 

فصل هفتم- ایراد تبلیغات

8-1) آیا تبلیغات می تواند كالای بد را بفروشد؟

8-2) اطلاعات ناكافی

فهرست منابع و مآخذ

ضمیمه

شرح و تصاویر كار عملی

 چكیده لاتین

 

 

  • پاورپوينت آموزش نرم افزار MATLAB

    پاورپوينت آموزش نرم افزار MATLAB پاورپوينت نرم افزار MATLAB پاورپوينت آموزش نرم افزار MATLAB پاورپوينت در مورد آموزش نرم افزار MATLAB دانلود پاورپوينت آموزش نرم افزار MATLAB دانلود پاورپوينت درمورد آموزش نرم افزار MATLAB آموزش نرم افزار MATLAB رفتن به…

  • چارچوب نظری و پیشینه پژوهش مولفه های ابراز وجود

    چارچوب نظری و پیشینه پژوهش مولفه های ابراز وجود کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه مولفه های ابراز وجود مبانی نظری مولفه های ابراز وجود پیشینه تحقیق مولفه های ابراز وجود پیشینه داخلی مولفه های ابراز وجود پیشینه خارجی…

  • ادبیات نظری و پیشینه تجربی شادمانی

    ادبیات نظری و پیشینه تجربی شادمانی کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه شادمانی مبانی نظری شادمانی پیشینه تحقیق شادمانی پیشینه داخلی شادمانی پیشینه خارجی شادمانی پیشینه پژوهش شادمانی پیشینه نظری شادمانی ادبیات نظری شادمانی چارچوب نظری شادمانی فصل دوم…

  • پاورپوینت مدیریت تعارض و بحران با موضوع مدیریت تعارض و بحران

    پاورپوینت مدیریت تعارض و بحران با موضوع مدیریت تعارض و بحران رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنایی با مدیریت تعارض و بحران با موضوع مدیریت تعارض و بحران جهت رشته مدیریت در قالب 18 اسلاید و با فرمت ppt…

  • دانلود پاورپوینت نقش حمل و نقل در بازرگانی خارجی

    دانلود پاورپوینت نقش حمل و نقل در بازرگانی خارجی پاورپوینت نقش حمل و نقل در بازرگانی پاورپوینت درمورد حمل و نقل و بازرگانی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت نقش حمل و نقل در بازرگانی خارجی جهت رشته مدیریت در…

  • فصل دوم پایان نامه شخصی سازی تبلیغات اینترنتی با دیتا ماینینگ

    فصل دوم پایان نامه شخصی سازی تبلیغات اینترنتی با دیتا ماینینگ کلمات کلیدی : پایان نامه داده کاوی پایان نامه داده کاوی ارشد خرید پایان نامه داده کاوی پایان نامه در مورد data mining فصل دوم پایان نامه شخصی سازی…

  • دانلود تحقیق در مورد آموزش زندگی خانوادگی  docx

    دانلود تحقیق در مورد آموزش زندگی خانوادگی  docx رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی آموزش زندگی خانوادگی با فرمت docx در قالب 25 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد      …

  • پاورپوینت استاندارد حسابداري شماره 6 (گزارش عملکرد مالی)

    پاورپوینت استاندارد حسابداري شماره 6 (گزارش عملکرد مالی) دانلود رایگان پاورپوینت استاندارد حسابداري شماره 6 (گزارش عملکرد مالی) پاورپوینت استاندارد حسابداري شماره 6 (گزارش عملکرد مالی) پاورپوینت استاندارد حسابداري شماره 6 دانلود پاورپوینت استاندارد حسابداري شماره شش دانلود رایگان پاورپوینت…

  • واکنش های کیفری در قبال پدیده قاچاق انسان

    واکنش های کیفری در قبال پدیده قاچاق انسان جرم قاچاق انسان تحقیق قاچاق زنان ارکان قاچاق زنان دانلود تحقیق قاچاق زنان پایان نامه قاچاق پایان نامه قاچاق زنان واکنش های کیفری در قبال پدیده قاچاق انسان قانون مبارزه با قاچاق…

  • ادبیات نظری و پیشینه تجربی نارسایی هیجانی

    ادبیات نظری و پیشینه تجربی نارسایی هیجانی کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه نارسایی هیجانی مبانی نظری نارسایی هیجانی پیشینه تحقیق نارسایی هیجانی پیشینه داخلی نارسایی هیجانی پیشینه خارجی نارسایی هیجانی پیشینه پژوهش نارسایی هیجانی پیشینه نظری نارسایی هیجانی ادبیات…

  • نمونه سوالات آزمون استخدامی اموزش و پرورش تفکیک رسته شغلی صنایع نساجی

    نمونه سوالات آزمون استخدامی اموزش و پرورش تفکیک رسته شغلی صنایع نساجی نمونه سوالات آزمون استخدامی اموزش و پرورش تفکیک رسته شغلی صنایع چوب نمونه سوالات آزمون استخدامی اموزش و پرورش نمونه سوالات آزمون استخدامی اموزش و پرورش نمونه سوالات…

  • پاورپوینت تاثير فناوري اطلاعات بر مشاغل

    پاورپوینت تاثير فناوري اطلاعات بر مشاغل پاورپوینت فناوري اطلاعات دانلود پاورپوینت فناوري اطلاعات و مشاغل دانلود پاورپوینت تاثير فناوري اطلاعات بر مشاغل پاورپوینت تاثير فناوري اطلاعات بر مشاغل پاورپوینت مشاغل و فناوری اطلاعات رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت تاثير…

  • تئوری ها، مدل ها و رویکردهای مختلف مدیریت دانش و مدیریت کیفیت جامع

    تئوری ها، مدل ها و رویکردهای مختلف مدیریت دانش و مدیریت کیفیت جامع تئوری های مدیریت دانش مدل های مختلف مدیریت دانش رویکردهای مختلف مدیریت دانش پایان نامه مدیریت دانش تئوری های مدیریت کیفیت جامع مدل های مختلف مدیریت کیفیت…

  • پاورپوینت آشنایی با بیماری های کمبود ویتامین

    پاورپوینت آشنایی با بیماری های کمبود ویتامین رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنایی با بیماری های کمبود ویتامین جهت رشته پزشکی در قالب 19 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش  …

  • پاورپوینت خلاصه کتاب مدیریت رفتار سازمانی از زهرا برومند

    پاورپوینت خلاصه کتاب مدیریت رفتار سازمانی از زهرا برومند پاورپوینت مدیریت رفتار سازمانی از برومند دانلود پاورپوینت مدیریت رفتار سازمانی پاورپوینت مدیریت رفتار سازمانی زهرا برومند دانلود پاورپوینت مدیریت رفتار سازمانی از زهرا برومند رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت…

  • پاورپوینت انواع حرکت و توصیف حرکات خطی (ویژه ارائه کلاسی رشته های تربیت بدنی و علوم ورزشی)

    پاورپوینت انواع حرکت و توصیف حرکات خطی (ویژه ارائه کلاسی رشته های تربیت بدنی و علوم ورزشی) کلمات کلیدی : دانلود پاورپوینت انواع حرکت و توصیف حرکات خطی پاورپوینت انواع حرکت و توصیف حرکات خطی بیومکانیک انواع حرکت و توصیف…

  • مقاله ترجمه شده قراردادهای تسهیم بر درآمد و تخفیف برای هماهنگی یک زنجیره تأمین با عمر کوتاه محصولات

    مقاله ترجمه شده قراردادهای تسهیم بر درآمد و تخفیف برای هماهنگی یک زنجیره تأمین با عمر کوتاه محصولات کلمات کلیدی : مقاله ترجمه شده رشته مهندسی صنایع مقاله ترجمه شده درس هماهنگی زنجیره تامین رشته مهندسی صنایع مقاله ترجمه شده…

  • تاریخچه ی حجاب

    تاریخچه ی حجاب حجاب پوشش حجاب اسلامی حجاب در ادیان مختلف دانلود مقالات رشته معارف اسلامی تاریخچه ی حجاب دانلود مقالات معارف اسلامی سیستم همکاری در فروش فایل خرید مقالات معارف اسلامی رفتن به سایت اصلی دانلود مقاله رشته معارف…

  • دانلود چارچوب و مبانی نظری در مورد فرهنگ سازمانی و سطوح آن با فرمت word

    دانلود چارچوب و مبانی نظری در مورد فرهنگ سازمانی و سطوح آن با فرمت word رفتن به سايت اصلي خرید و دانلود فصل دوم پایان نامه و ادبیات نظری فرهنگ سازمانی و سطوح آن بر یادگیری با فرمت docx در…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق عملکرد مدیران 76 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق عملکرد مدیران 76 صفحه کلمات کلیدی : مبانی نظری عملکرد پیشینه تحقیق عملکرد مبانی نظری عملکرد فردی پیشینه تحقیق عملکرد فردی مبانی نظری عملکرد مدیران پیشینه تحقیق عملکرد مدیران پیشینه پژوهش عملکرد مدیران چارچوب نظری…

  • پاورپوینت تقسیمات کلی جرم

    پاورپوینت تقسیمات کلی جرم پاورپوینت تعریف جرم شناسی پاورپوینت تعریف جرم کیفری پاورپوینت تعریف جرم مطلق و مقید پاورپوینت تعریف جرم سیاسی پاورپوینت تعریف جرم و حجم رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت تقسیمات کلی جرم جهت رشته حقوق در…

  • چارچوب نظری و پیشینه پژوهش معنویت دینداری

    چارچوب نظری و پیشینه پژوهش معنویت دینداری مبانی نظری معنویت دینداری پیشینه معنویت دینداری دانلود مبانی نظری معنویت دینداری پیشینه تحقیق معنویت دینداری ادبیات نظری معنویت دینداری فصل دوم پایان نامه معنویت دینداری مبانی نظری و پیشینه تحقیق معنویت دینداری…

  • فصل دوم پایان نامه و پیشینه نظری رفتار شهروندی سازمانی 67 صفحه

    فصل دوم پایان نامه و پیشینه نظری رفتار شهروندی سازمانی 67 صفحه کلمات کلیدی : تاریخچه رفتار شهروندی سازمانی پیشینه رفتار شهروندی سازمانی پیشینه تحقیق رفتار شهروندی سازمانی مبانی نظری رفتار شهروندی سازمانی پیشینه نظری رفتار شهروندی سازمانی پیشینه پژوهش…

  • دانلود تحقیق در مورد رضایت شغلی و تاثیر آن بر عملکرد افراد  docx

    دانلود تحقیق در مورد رضایت شغلی و تاثیر آن بر عملکرد افراد  docx رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی رضایت شغلی و تاثیر آن بر عملکرد افراد با فرمت docx در قالب 35 صفحه ورد بصورت کامل…

  • پاورپوینت درباره فسیل ها

    پاورپوینت درباره فسیل ها رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت درباره فسیل ها جهت رشته ی باستان شناسی و تاریخ در قالب 13 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش      …

  • طراحی خودروی خورشیدی و تحلیل آیرودینامیکی و مکانیکی آن

    طراحی خودروی خورشیدی و تحلیل آیرودینامیکی و مکانیکی آن دانلود پروژه خودروی خورشیدی طراحی خودروی خورشیدی تحلیل مکانیکی خودروی خورشیدی تحلیل آیرودینامیکی خودروی خورشیدی نحوه تامین انرژی و عملکرد خودروی خورشیدی طراحی خودروی خورشیدی و تحلیل آیرودینامیکی و مکانیکی آن…

  • پاورپوینت آموزش تدریس حرف آ ا به کودکان کلاس اول ابتدایی

    پاورپوینت آموزش تدریس حرف آ ا به کودکان کلاس اول ابتدایی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آموزش تدریس حرف آ ا به کودکان کلاس اول ابتدایی در قالب 23 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و…

  • Universal Human Rights in Theory and Practice مربوط به درس متون پیشرفته حقوقی

    Universal Human Rights in Theory and Practice مربوط به درس متون پیشرفته حقوقی Universal Human Rights in Theory and Practice مربوط به درس متون پیشرفته حقوقی رفتن به سایت اصلی  Universal Human Rights in Theory and Practice مربوط به درس…

  • پاورپوینت بیمه و ریسک

    پاورپوینت بیمه و ریسک دانلود پاورپوینت بیمه و ریسک بیمه چیست؟ ویژگی های اساسی بیمه انتقال ریسک شرایط یک ریسک قابل بیمه خسارت اتفاقی و غیر عمدی خسارت قابل تعیین و اندازه گیری خسارت غیر فاجعه آمیز احتمال وقوع خسارت…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق امیدواری

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق امیدواری مبانی نظری امیدواری پیشینه امیدواری دانلود مبانی نظری امیدواری پیشینه تحقیق امیدواری ادبیات نظری امیدواری فصل دوم پایان نامه امیدواری مبانی نظری و پیشینه تحقیق امیدواری ادبیات و مبانی نظری امیدواری رفتن به سایت…

  • پاورپوینت انواع شیشه و کاربرد آن در ساختمان در 33 اسلاید کاملا قابل ویرایش همراه با شکل و تصاویر

    پاورپوینت انواع شیشه و کاربرد آن در ساختمان در 33 اسلاید کاملا قابل ویرایش همراه با شکل و تصاویر پروژه پاورپوینت انواع شیشه کاربرد آن در ساختمان رفتن به سايت اصلي در این پروژه پاورپوینت انواع شیشه و کاربرد آن در…

  • ماهیت و ویژگی های مهارت های اجتماعی و پیامدهای آن

    ماهیت و ویژگی های مهارت های اجتماعی و پیامدهای آن طبقه بندی مهارت های اجتماعی ویژگی های مهارت های اجتماعی پایان نامه مهارت های اجتماعی نابینایان فرآیندهای عاطفی در مهارت های اجتماعی فرآیندهای شناختی در مهارت های اجتماعی سازگاری اجتماعی…

  • پاورپوینت گرفتن شرح حال و معاینه

    پاورپوینت گرفتن شرح حال و معاینه رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت گرفتن شرح حال و معاینه جهت رشته پزشکی در قالب 41 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش     این طرح…

  • مبانی نظری و پیشینه دلایل شکلگیری مطالبات معوق

    مبانی نظری و پیشینه دلایل شکلگیری مطالبات معوق مبانی نظری شکلگیری مطالبات معوق پیشینه تحقیق شکلگیری مطالبات معوق مبانی نظری و پیشینه تحقیق شکلگیری مطالبات معوق پیشینه پژوهش شکلگیری مطالبات معوق ادبیات نظری تحقیق شکلگیری مطالبات معوق دانلود مبانی نظری…

  • پاورپوینت شرکت توسعه و تجارت مهرآراد

    پاورپوینت شرکت توسعه و تجارت مهرآراد رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت شرکت توسعه و تجارت مهرآراد جهت رشته مدیریت در قالب 94 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       تاریخچه شرکت…